La nova formulació exclusiva dels carburants Repsol, Neotech, és una òptima combinació de components milloradors, únics en el mercat, que garanteixen una màxima qualitat i autenticitat, prolongant les prestacions de'estrena del teu vehicle.
e+, el nou gasoil tipus A de Repsol YPF, ja està a la seva disposició a la nostra Estació de Servei. Sempre atents a les necessitats dels nostres cliente, ara els presentem aquest revolucionari combustible, ideal per prolongar la vida i la salut del seu motor. Gràcies als seus additius exclusius i les seves molècules selectives, el sistema d'alimentació i els injectors es mantenen nets, evitant la corrosió i protegint les pretacions del seu motor.
El e10+ representa l'última generació de combustibles diesel. Potenciï al màxim les prestacions del seu motor, i protegeixi la seva salut i el nostre medi ambient amb un gas-oil que s'anticipa en anys a les exigències i normatives europees.
La seva producció es basa en el tractament d'olis vegetals i residus orgànics mitjançant hidrotractament (HVO, per les seves sigles en anglès), un procés que permet generar un combustible d'alta qualitat que compleix amb la normativa europea EN 15940.
A més, Diésel Nexa es presenta com una opció d'«emissions netes zero», ja que les emissions produïdes durant el seu ús equivalen a la quantitat de diòxid de carboni (CO?) absorbida per les matèries primeres emprades en la seva elaboració.
Compromís ambiental: 100% RENOVABLE
L'ús d'aquest combustible pot reduir fins a un 90% les emissions en comparació amb els combustibles tradicionals.
Aptes per als vehicles actuals amb motor de combustió i disponibles a les estacions de servei.
El seu ús és clau en sectors de difícil electrificació, com l'aeri, el marítim i el transport pesat per carretera.
Per a la seva producció s'utilitzen residus orgànics donant-los una segona vida.
La seva fabricació impulsa el creixement industrial i la creació de nous llocs de treball de qualitat.
Les matèries primeres utilitzades per a la seva fabricació són d'origen local.
El AdBlue és un líquid clar i incolor que té el nom químic de Solució Aquosa d’Urea 32,5% en pes i el nom comercial de solució d’urea grau automoció, AUS 32, AdBlue. El AdBlue deu complir unes especificacions molt estrictes descritas segons la norma DIN70070. El AdBlue deu mantenir-se en un rang de temperatures de -11ºC - +30ºC, i el producte té una durada d’un any.
La tecnologia SCR (reducció catalítica selectiva) és la reducció de les emissions que es generen durant la combustió del motor mitjançant un convertidor catalític que forma part del sistema d’escapament del vehicle. La tecnologia SCR requereix un subministrament continu de AdBlue, solució d’Urea al 32,5% de màxima qualitat, com a agent reductor. El AdBlue es carrega en el vehicle en un depòsit separat del del gasoil.
Redueix les emissions, preveu la cristal·lització i neteja el sistema SCR.
Effinox | Solució AdBlue Premium compleix amb la ISO 22241, neutralitza les emissions NOx i, a més, evita la cristal·lització de la urea i neteja el sistema SCR del teu vehicle dièsel.
Effinox és una solució premium d'AdBlue que compleix amb la ISO 22241 per a la reducció de les emissions d'òxids de nitrogen (NOx) dels vehicles dièsel. És una solució llesta per a usar amb una formulació exclusiva que, a més, prevé la formació de sediments derivats d'una possible cristal·lització de la urea i neteja els residus existents.
Els additius del producte dissolen qualsevol residu al sistema SCR, la qual cosa significa que l'ús regular d'Effinox evita la creació de nous dipòsits d'urea i també elimina els dipòsits ja existents.
És una solució Premium d'AdBlue llesta per a usar. Es reposita directament al dipòsit d'AdBlue, sense cap tipus de manipulació prèvia i assegurant les correctes mesures de la fórmula perquè funcioni correctament.
Effinox | Solució AdBlue Premium és compatible amb tot tipus de vehicles que disposen d'un sistema SCR: turismes, furgonetes, tractors, autobusos, autocars i vehicles pesats.
video
les emissions NOx del motor dièsel, que converteix en nitrogen i vapor d'aigua.
la possible cristal·lització de la urea en el sistema SCR.
els possibles sediments que s'hagin pogut formar al circuit.
llesta per usar, no requereix preparació prèvia.